Ääää !! Anteeks kauheesti etten oo postannu... Mul on teille yks ylläri tulos ja egypti postaus tulee heti ku oon kaikki kuvat saanu muokattuu. Olin mummolas viime viikol ja käytii savonlinnas ostoksil. Farkut dr denim, carlings ja farkkuliivi (vilahtaa muutamis kuvis) on h&m (:
Tänää alko koulu ja argh en vaa jaksa nousta sängyst ylös aamusin! Mut kai siihenki sit aikanaan tottuu... Nyt pitää mennä nukkuu et jaksaa huomen joten moikkaaa(:








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti