Moi ! Tärkee asia on siis se, että oon osallistunu tohon 1D kilpailuun subin netissä, ja siitä voi siis voittaa keikkaliput ja tapaamisen one directionin kanssa nykiin !! wwou toi olis niiin ihanaa <3 ja toivonn et käytte äänestää mun kuvaa joka on aika outo mut tehtii ssevaa nopee et saatais osallistuu toho kisaa eli siis ku siinä on se ''tykkää'' nappi nii painatte sitä nii ootte äänestäny mun kuvaa (: ja äänestys on sitte niiku facen kautta eli valitettavasti ne joilla ei oo facee, ei voi äänestää :(( ois tosittositoi ihanaa jos äänestäiitte, kiitos ihan yli paljon nille jotka jaksaa avata ton linkin ja painaa yht nappii ! KIITOS KAIKKI JOTKA ÄÄNESTÄÄ <3 ja nyt kuvia!!
Jjoo....kuvista ei oo paljookaa sanomista, oltii yks päivä vaa tos lähimetsäs siskonkaa ottamas jotai randomeit ja ihakivoihan nää on. Jonkun mielestä tylsiä, tiedän mut ei ollu nyt muita kuvii, ja ite en tykkää oikee ssellasit mis on sekasin kaikki vaaa :( pahoitttelut!

pipo- h&m
villapaita- seppälä
farkut- drdenim
kengät- cittari? :D

siskoooo(:<3

ei täs mmuuta, menkää pliis oikeesti äänestää <3 kiitos ja moikka !
Näytät ihan siskoltasi! Ja ihana blogi sulla :)
VastaaPoistahaha, kiitos ((:
Poista