keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Little things

Mooi ! Postaan nyt täl mun kännykäl ku ei oo muit kuvii oikee... Mun viikko on menny iha hyvin. Treenii, kouluu ja nukkumist lähinnä... Mut sitähän se elämä on (; sunnuntain ois se tanssingaala ja norjalaisen tanssijan tiiviskurssit ! Jee ootan innolla!!(: eli koko viikonloppu menee tanssimiseen ja perjantain jenni tulee meille kai yöks ?!(; harmi vaa et mun jalas on joku tulehdus ja sattuu iha hirrveesti nostaa sitä, mut pitää vaa toivoo et se kipu menis pois koska tätä viikonloppuu en todellakaan haluu missata! Mut nyt vähä noit kuvii ja hyvää viikkoo kaikille (: ! Ps. En tiiä miten noi kuvat tulee täh ku eka kerta on ku iphonella postaan (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti