
Mooi ! Tänää oli chilli päivä koulus ku vaa kolme tuntii & mentii 11 ! (: Sen jälkee tulin kotii leipoo ja katoin vaa leffaa ku olin nnii lazy day tuulelxd no kuiteski sit illal neljän aikoihin päätettii lähtee Janikankaa ulos kuvaa ja oltiihan me sit ainaki 2h pihal ja oli kivaa ! (; nyt oon himas ja pitäis tehä ruokaa ku äiti on jossai vanhempain illas nii saan ite kokkaaa vähä pelottaa mutjoooxd Lauantain on sukulais synttärit, jei xd taisin sanoo sen jo edellises postaukses mut mitä pienistä! jajajaja ööm...niii eikai täs muuta...haluutteko muuten et tulee ain asu tällee ''yksitttäisen'' postauksen vai muun postauksen joukossa (: ? Meen nyt lukee kokeisii ja kokkkailee, heips !

jep, sori kaikki kuvat melkei mun pärstästä mut no can do !
Toppaliivi: seppälä
Villatakki: veromoda
Toppi: gina
Farkut: Salt (Drdenim)
Kengät: kaivoin kaapin pohjalta eli ei tietoa ! :D ikivanhat siiiis.......

Janikan uus i.h.a.n.a iphonen kuori (: 12e jostai jumbost, picnicin läheltä joku ihme teknik hommakauppa xdxdxd hehe
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti