Moi! Tää viikko on menny chillaillen ja iha kivasti, koulu menee hyvi ja sillee. Sain tokarii enkusta & kemiasta 9!! wou olin iha sillee et jei (: Lauantain oli ne mun sukulais synttärit, ja esittelen lahjat myöhemmin teille. Pääasias nää kuvat on siis lauantailta mut muutama kuva täst viikoltaki....Joo, kahen tunnin pääst ollaa jenninkaa junas menos kiteelle :D huuhuuu mitäköhä siitki tuleee? Nomut ainaki aateltii pitää tosikiva loma siel jepan mummolas ja relata vaa ! äää, en ehi kirjottaa enempää ku pitää mennä pakkaa, en oo ees alottanu !xd mut siis kuvii tulee sielt kiteelt sitte sunnuntaina (: kauheesti tuli hymiöitä tähä tekstii?!?!

Mummi (: ^^
sori ei oo muuta hyvää asukuvaa :((
Paita- h&m
Housut- Drdenim
koru- glitter
ja sit muutama random kuva alas....
Bilsan kokeeseen harjotteluu ! :D

Korut- glitter
mut heippa, postailen sunnuntaina (:(:

kiitos & juu liityn lukijaks (:
VastaaPoistaTosi kivan olonen blogi sulla! oot tosi kaunis! :)
VastaaPoistakiitos paljon (:
VastaaPoista