
moi ! jeejee oon iha innoissaa nyt on joulukuu ja ulkonaki näyttää siltä. Enää 22 päivää jouluun. Lauantaina eilen oli inkoos kisat jotka meni hyvin ja oon tyytyväine suorituksii. Siel ei ollu kameraa mukan joten sielt ei oo kuvii. Joo eli Pienryhmäl voitettiin kultaa ja duolla oltiin sijalla 2.
Tänään sunnuntaina käytii isinkaa jumbos jouluostoksil ja muutama juttu sielt tarttu mukaa niistä kuvii alempana. Käytii myös kahvilas. joo ei täs muuta lähen syömään. heipppaa

Paita- Monki
Farkut- drdenim

paita- BikBok 19.95€ ALE! 13.75€ !!!!

urheilurintsikat- Stadium 19.95€
Oi toi BikBokin neule on ihana! :)
VastaaPoistahttp://www.ellataimi.blogspot.fi/