sunnuntai 2. joulukuuta 2012

joulukuuuu

IMG_1055
moi ! jeejee oon iha innoissaa nyt on joulukuu ja ulkonaki näyttää siltä. Enää 22 päivää jouluun. Lauantaina eilen  oli inkoos kisat jotka meni hyvin ja oon tyytyväine suorituksii. Siel ei ollu kameraa mukan joten sielt ei oo kuvii. Joo eli Pienryhmäl voitettiin kultaa ja duolla oltiin sijalla 2.
Tänään sunnuntaina käytii isinkaa jumbos jouluostoksil ja muutama juttu sielt tarttu mukaa niistä kuvii alempana. Käytii myös kahvilas. joo ei täs muuta lähen syömään. heipppaa
IMG_1082 IMG_1086
Paita- Monki
Farkut- drdenim
IMG_1087 IMG_1089 IMG_1109 IMG_1113
paita- BikBok 19.95€ ALE! 13.75€ !!!!

IMG_1115
urheilurintsikat- Stadium 19.95€

1 kommentti:

  1. Oi toi BikBokin neule on ihana! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista