keskiviikko 28. marraskuuta 2012

mun naama

moi ! kahee hirmu tulla postailee kokoaja, en tiiä miks. Mut ekaks jeejeejee! tuli taas lunta ja nyt tuol on valosampaa ja senpä takii käväsin koulun jälkee ottaa kuvii!(: pääsin tänää jo yheltä ja loppuviikko onki koulus aika rentoo...poikeuksellisesti mennää huomen ysii ja päästää 12! Sen jälkee tyttöjenkaa syömää i love foodii ja sit illal koulun 10v juhlaan. perjantain mennää 10 jei! täl viikol ei oo muuta erikoista tapahtunu ku kisat on lauantaina ja sen takii oon vaa treenaillu ja tehny pukuu. eipä tässä muuta laitakaa mulle postaus ehdotuksii kommentteihi, ettei ain olis näit tavallisii sekasii selityksii!! ja juu antakaa anteeks suurin osa kuvist on mun naamasta...huomasin just vast äske:D
IMG_0945 IMG_0952 IMG_0953 IMG_0968 IMG_0965 IMG_0973 IMG_0998
huppari - Hollister
farkut - Drdenim
Kengät - Cittari?:D
 
muistakaa laittaa postaus ehdotuksii(: heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti