keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Just Chillin

IMG_0028 Moi! Tää viikko on menny chillaillen ja iha kivasti, koulu menee hyvi ja sillee. Sain tokarii enkusta & kemiasta 9!! wou olin iha sillee et jei (: Lauantain oli ne mun sukulais synttärit, ja esittelen lahjat myöhemmin teille. Pääasias nää kuvat on siis lauantailta mut muutama kuva täst viikoltaki....
Joo, kahen tunnin pääst ollaa jenninkaa junas menos kiteelle :D huuhuuu mitäköhä siitki tuleee? Nomut ainaki aateltii pitää tosikiva loma siel jepan mummolas ja relata vaa ! äää, en ehi kirjottaa enempää ku pitää mennä pakkaa, en oo ees alottanu !xd mut siis kuvii tulee sielt kiteelt sitte sunnuntaina (: kauheesti tuli hymiöitä tähä tekstii?!?!
IMG_0037
IMG_0034 IMG_0045
Mummi (: ^^
IMG_0061
 
IMG_0050
sori ei oo muuta hyvää asukuvaa :((
Paita- h&m
Housut- Drdenim
koru- glitter
IMG_0039 ja sit muutama random kuva alas.... IMG_0072 Bilsan kokeeseen harjotteluu ! :D
IMG_0090
Korut- glitter

mut heippa, postailen sunnuntaina (:(:

3 kommenttia: