maanantai 5. marraskuuta 2012

it's only dance

Moi ! Sori et en oo ´postannu kunnol pitkää aikaa mut nyt on ollu kauheesti kaikkii kiireitä. Viikott menee nii nopee ja illal tulee tosi nopee pimeetä , ettei ehi ottaa mitää kuvii ;/ Nomut kuiteski tää viikonloppu oli tosi tanssin täyteinen, mul oli siis sen norjalaisen tanssijan pitämät treenit lauantaina ja sunnuntaina. Oli tosi kivaa ja siel oppi uusii juttui, mut kyl se lihaksis tuntu tällee maanantai aamun et jotai on tehny koko viikonlopun :D Sit sunnuntain oli tietenki se tanssingaala ja siel oli tosi kivoi esityksii ja meijä pienryhmä esitti siis siel. Oli tosi kivaa ja esitys meni hyvin. Kaiken lisäks me saatii duolla Lauretenkaa stipendi! jeei, oltii nii yllättyneitä ja onnellisii et sehä meni iha itkemiseks ! <3 mut nii oli kyl tositositosi hauska & ihana vklp mut väsyttäää kyl iha sikan...;( tänää tiistain oltii janinankaa stadis vähä shopailee ja syömäs, senjälkee heti treeneihi! Mut lupasn et viikoloppun tulee hyvä laatusii kuvii ja kunnon postausta ! Heippa (;

1 kommentti: