nyt me vihdoin ja viimein aijotaan oikeesti tehö se kaverivideo Janinan kanssa(: eli nyt kaikki kyselemään iha kaikkea maaan ja taivaan väliltä!! vastataan kaikkiin kysymyksiin. Aikaa on ainakin ens viikkoon saakka! kiitos, me toivotaa paljon kysymyksii et me saadaa jotai vastattavaa ees! ja eli siis videon muodossa vastataan (: kiitos ja näkemiiiin rakkaat lukijat !
nii mihin se laatu katos?

Paita- uuusi ginatricot 14.45€
housut- dr denim
kengät- converse

Paita- uusi monki 15€
huivi- cubus?
housut- dr denim
kengät- converse
kauhee kuvaoksennus :D mut siis kyselkäää ja viettäkää kiva isänpäivä (: !!
mikä on sun lempivaate :) ?
VastaaPoistaLemppari vaatekauppa
VastaaPoistaLempi tv ohjelma (:
lempikengät
VastaaPoistakoulu
ootteko samassa koulussa
onko janinalla blogia?
kuinka usein ootte kahestaa ?
entä porukassa?
mitä teette yleensä ku oootte yhes?
ootteko bff (: ?
lempi leffa
lempi väri
VastaaPoistalempi safka
onko teillä siskoja tai veliä?
mitä katotte tv:stä ?
VastaaPoistaharrastukset ?
mikä kännykkä teil on ?
ja minkä värinen ?
monesko pävä teil on syndet ?
missä tutustuitte `?
millon teet nelly sen kuva postauksen ?
onks janinalla blogia ?
mitä syötte aamupalaks yleensä ?
ihanimmat vaatteet mitö on?
VastaaPoistamitä pidätte kotona päällä?
valko- vai maitosuklaa?
minkä laiset vaatteetteil on täl hetkel?
entäs sukat?
näyttäkää kännykkänne
tykkäättekö salmiakista?
onks teil kik?
VastaaPoistaootteko värjänny useestikki hiuksii?
kuinka yöhää meette yleensä nukkkuu?
ootteko paljon yökyläs teijän kamuil?
milloin alotit bloggaamisen nelly?
minkä ikäsii ootte?
missä tutustuitte?
onks teil instaa?
vaaleenpunane vai vauva vaaleensinine?
VastaaPoistainstagram vai kik?
t-paita vai toppi?
lökät vai legginssit?
gina vai hm?
seppälä vai lindex?
iphone vai ipod?
ipad vai mac?
t.salainen ihailija
lempiväri?
VastaaPoistalempileffa?
lempiohjelma?
lempikauppa?
insta vai face :)?
i phone4s vai i phone 5 ?
onko teillä lempi kouluainetta?
VastaaPoistaluetteko muiden blogeja?
sanokaa muutama lempi bloginne
tykkäättekö syödä makeisia?
lempi kakku?
mitä kuuluu? :D
VastaaPoistaonks justin bieber hyvä?
mikä kamera sul on nelly?
omena vai päärynä?
Nelly nimeä 5 hyvää puolta janinassa ja 3 huonoo
Janina tee sama nellystä
kauan ootte tuntenu?
PS NELLY TUNNEN SUT (((;;