keskiviikko 7. marraskuuta 2012

ASK!!!!!

jeejee, käytii ottaa ulkon kuvii tänää ja nyt saatte ees vähä jotai hyvä laatusta tänne (: eilen jo postasin eli täs ei nyt oo mitää uutta tähdellistä tapahtunu.......Eli tos ne paida mitkä ostin stadist eilen jaja nii.. laitan sunnuntain jälkee kuvaa ku perjantain pidetää tyttöjen hemmottelu ilta & sunnuntain on isänpäivä nii mennää syömää ja leivotaa kakku nii siit sitte kuvii (: mut sitte nii siihe pää aiheeseen:
nyt me vihdoin ja viimein aijotaan oikeesti tehö se kaverivideo Janinan kanssa(: eli nyt kaikki kyselemään iha kaikkea maaan ja taivaan väliltä!! vastataan kaikkiin kysymyksiin. Aikaa on ainakin ens viikkoon saakka! kiitos, me toivotaa paljon kysymyksii et me saadaa jotai vastattavaa ees! ja eli siis videon muodossa vastataan (: kiitos ja näkemiiiin rakkaat lukijat !
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafbbff
nii mihin se laatu katos? aaaaaaaafd aaaazzzzz
Paita- uuusi ginatricot 14.45€
housut- dr denim
kengät- converse
abcde aaaaaaaaaaaaahhhe aaaaaaaacccccdd aagggff BBBB blooo dddd
Paita- uusi monki 15€
huivi- cubus?
housut- dr denim
kengät- converse
 
 
kauhee kuvaoksennus :D mut siis kyselkäää ja viettäkää kiva isänpäivä (: !!

11 kommenttia:

  1. Lemppari vaatekauppa
    Lempi tv ohjelma (:

    VastaaPoista
  2. lempikengät
    koulu
    ootteko samassa koulussa
    onko janinalla blogia?
    kuinka usein ootte kahestaa ?
    entä porukassa?
    mitä teette yleensä ku oootte yhes?
    ootteko bff (: ?
    lempi leffa

    VastaaPoista
  3. lempi väri
    lempi safka
    onko teillä siskoja tai veliä?

    VastaaPoista
  4. mitä katotte tv:stä ?
    harrastukset ?
    mikä kännykkä teil on ?
    ja minkä värinen ?
    monesko pävä teil on syndet ?
    missä tutustuitte `?
    millon teet nelly sen kuva postauksen ?
    onks janinalla blogia ?
    mitä syötte aamupalaks yleensä ?

    VastaaPoista
  5. ihanimmat vaatteet mitö on?
    mitä pidätte kotona päällä?
    valko- vai maitosuklaa?
    minkä laiset vaatteetteil on täl hetkel?
    entäs sukat?
    näyttäkää kännykkänne
    tykkäättekö salmiakista?

    VastaaPoista
  6. onks teil kik?
    ootteko värjänny useestikki hiuksii?
    kuinka yöhää meette yleensä nukkkuu?
    ootteko paljon yökyläs teijän kamuil?
    milloin alotit bloggaamisen nelly?
    minkä ikäsii ootte?
    missä tutustuitte?
    onks teil instaa?

    VastaaPoista
  7. vaaleenpunane vai vauva vaaleensinine?
    instagram vai kik?
    t-paita vai toppi?
    lökät vai legginssit?
    gina vai hm?
    seppälä vai lindex?
    iphone vai ipod?
    ipad vai mac?
    t.salainen ihailija

    VastaaPoista
  8. lempiväri?
    lempileffa?
    lempiohjelma?
    lempikauppa?
    insta vai face :)?
    i phone4s vai i phone 5 ?

    VastaaPoista
  9. onko teillä lempi kouluainetta?
    luetteko muiden blogeja?
    sanokaa muutama lempi bloginne
    tykkäättekö syödä makeisia?
    lempi kakku?

    VastaaPoista
  10. mitä kuuluu? :D
    onks justin bieber hyvä?
    mikä kamera sul on nelly?
    omena vai päärynä?

    Nelly nimeä 5 hyvää puolta janinassa ja 3 huonoo
    Janina tee sama nellystä

    kauan ootte tuntenu?

    PS NELLY TUNNEN SUT (((;;

    VastaaPoista