keskiviikko 14. marraskuuta 2012

...

Moi ! anteeks etten oo viikkoon postannu on ollu nyt kaikkii muit kiireit ja ei oo kuviikaa paljoo ;/ nomut isänpäivän oltii ukil syömäs ja onomonnomoomon oli hyvää (; en mä sieltkää paljoo kuvii saanu mut ainaki vähäse ! Tänää piti tehä teille se kysymys video mut tulinki vatsatautii nii ei sit voitukaa :(( eli kyselkää viel se tulee kyl mahd. pian !! (: mut ei mul oo täs muuta oikee käykää seuraa instas ja tulkaa juttelee kikis(:
INSTAGRAM: nepulovesu
KIK: nepulovesu


IMG_0804
sori en saanu muuta hyvää asukuvaa ;(( ja tylsät vaatteetki viel kaiken lisäks xd
bandeau- lindex
toppi- ulkomailta
villatakki- h&m
farkut- drdenim
IMG_0803 IMG_0813 IMG_0824 IMG_0836
ääh, sika tylsät kuvat ja laatuki katos johonki metsää!? nomut juuu tulkaa kikkaileee mul on tylsää (:

2 kommenttia: