keskiviikko 21. marraskuuta 2012

ostoksia

Moi ! tää postaus on enimmäksee ostosten esittelyy ku ei oo muitkaa kuvii oikeee.....Eli lauantain oli eka treenit ja sen jälkee mentii äitin ja mun siskonkaa syömää ja shoppailee stadii. Ostin muutamii juttui ja näätte ne ku rullaattte alaspäi! mutta nii viikko on lähteny käyntii tositositosi väsyneesti mut iha hyvin kuitenki, jes koht taas on jo perjantai! viikon menee nii nopee ja joulukuuki on jo iha ovel(: jee ootan nii paljo jouluu ja sitä ku lähetää egyptii 25 päivä joulukuut. jooo mutta siis sunnuntain menin viel janinan ja janikankaa käväsee jumbos ja ostin siel kans yhe jutun. Mutta pitäis alkaa lähtee kävelee dösärille koska mul alkaa kampaaja, heippa(:
 
IMG_0841
IMG_0852
ok toi kuva vähä vääristää mut ei ne kauheesti vaalentunu...jonkin verran ja ne on nyt tollaset maantien värisetainaki tos kuvas xd mutnii ne vaalentuu viel siel matkal tai ainaki toivon nii et sit niist tulee iha vaaleet! IMG_0854
Farkut- Ginatricot 29.95€  !!
 
IMG_0856 IMG_0860
Huppari- Seppälä 24.95€

IMG_0863
Jumpin- Stadium ALE -20% 31.95€
IMG_0869
jei ruotsin kokeest 9- !! otan tost jumpinist paremman kuvan joskus ehk ku se on päällä :D

6 kommenttia:

  1. mikä sun youtube käyttäjän nimi on? tai siis mis ne sun videot on? :)

    VastaaPoista
  2. Nepu karoo on sen käyttäjän nimi, siel on täl hetkel nolla videoo mut lisään sinne kyl esim sen kysymyspostaus videon heti ku vaan kerkeen (:

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi sulla :)

    www.trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista