sunnuntai 21. lokakuuta 2012

how do you feel about me now?

Moi ! kuvia tosi vähän syyslomalta ja sit jotai randomeit. Mun syysloma meni tosi hauskasti jennin mummolas, oltii siel siis ke-la. Mentii junal ja tultii la jennin mummin kyydil ku se tuli hesaa! Se mummola oli siis kiteellä. Siel sato melkei joka päivä joten kuvii on sikasikasika vähäsen sielt mu korvaan sen noil muil kuvil (; Mites teijä syysloma meni? Huomen alkais sit uus jakso ja ootan innol mun todistustaaa!! Tänää käytii äitinkaa jumbos ostoksil ja alhaal vähä kuvii niist vähisist shoppailuist ja tuliaisist. No eikai täs muuta, pitäis mennä syömää joten heippa (:
IMG_0148 IMG_0162 IMG_0257 IMG_0283 IMG_0289 IMG_0301 IMG_0310
Pipo: h&m 4.95€
Lapaset: h&m 6.95€
IMG_0358
Alhaal tuliaiset ruotsista ((: likelikelikee !
IMG_0386
Harmaa Hollisterin huppari: 49€ kai?
IMG_0390
Pinkki Hollisterin huppari: 49€ kai?
IMG_0353 IMG_0395
Ainii aattelin tehä KUVAPOSTAUKSEN joten ehdotelkaa kommentti boksiin et mitä voisin kuvata ja teen sitte ku on ehotuksii tarpeeks (: eipä tässä sitte muuta, että heipppa ja hyvää syksynjatkoa (;

4 kommenttia:

  1. kuvapostaus ehdotuksia:
    huoneesi juuri nyt
    kuva itsestäsi juuri nyt
    kuva meikeisäsi
    kuva kännykästäsi ja avaimistas
    kuva jotain sinulle tärkeästä esineestä

    VastaaPoista
  2. kuvapostaus:
    huonepostaus
    laukunsisältö
    my day ?

    VastaaPoista
  3. Tää on vaa ehdotus mut tee sun aakkoset eli vaikka jos F merkitsee sulle frendejä nii otat kuvii niistä. Aika iso projekti mut vois olla aika kiva :)

    VastaaPoista
  4. hei toi ois just kiva idea, katotaa jos jaksan tehä (: varmasti en saa kaikkiin milläää esim. Q :D mut jos jaksan tehä nii just kiva idis (:(:
    T. Nelly (en jaksanu kirjautuu)xd

    VastaaPoista