
Pipo: h&m 4.95€
Lapaset:
h&m 6.95€

Harmaa Hollisterin huppari: 49€ kai?

Pinkki Hollisterin huppari: 49€ kai?

Ainii aattelin tehä KUVAPOSTAUKSEN joten ehdotelkaa kommentti boksiin et mitä voisin kuvata ja teen sitte ku on ehotuksii tarpeeks (: eipä tässä sitte muuta, että heipppa ja hyvää syksynjatkoa (;

kuvapostaus ehdotuksia:
VastaaPoistahuoneesi juuri nyt
kuva itsestäsi juuri nyt
kuva meikeisäsi
kuva kännykästäsi ja avaimistas
kuva jotain sinulle tärkeästä esineestä
kuvapostaus:
VastaaPoistahuonepostaus
laukunsisältö
my day ?
Tää on vaa ehdotus mut tee sun aakkoset eli vaikka jos F merkitsee sulle frendejä nii otat kuvii niistä. Aika iso projekti mut vois olla aika kiva :)
VastaaPoistahei toi ois just kiva idea, katotaa jos jaksan tehä (: varmasti en saa kaikkiin milläää esim. Q :D mut jos jaksan tehä nii just kiva idis (:(:
VastaaPoistaT. Nelly (en jaksanu kirjautuu)xd